برندینگ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

میلگرد های متنوع

قیمت میلگرد منفی بایستی با به حساب آوردن ۱۵ درصد لنگر خمشی میانه دهانه در محل محل تکیه دادن تعبیه و نصب شود . درصورتی که که محل تکیه دادن میانی باشد , محاسبه آن مبتنی بر بیش ترین میزان لنگر خمشی دهانه های طرفین صورت میگیرد .

عموما تیرچه ها همراه با دو راز مفصل , فرض و پباده سازی می‌شوند . این در حالی است که مدام یه خرده گیر و لنگر منفی در تیرچه ساخت می شود . استعمال از آرماتور منفی میتواند با گیر و لنگر منفی ساخت شده در تیرچه رویارویی کند .

از آن جایی که در دو راز تیرچه گیرایی داریم , به کارگیری از قیمت میلگرد ممان منفی امری دارای اهمیت و اضطراری میباشد .

بیشترین کاربرد میلگرد در صنعت منش و ساختمان به خواسته جبران ایستادگی کششی بتن است البته از آن در شبکه بندی ها , حافظ ها و تقویت کننده ها هم به کار گیری میشود . میلگردها در مقدار های استاندارد ساخت می گردند و به حالت های گوناگون در اعضای بتنی دارای سلاح مورد به کار گیری قرار می گیرند . در پایین به اشکال میلگرد بر حسب خصوصیات استاندارد اشاره شده‌است .

استعمال از کوپلر یا این که به عبارتی اتصالات مکانیکی , مزایای متعددی به همراه داراست که از جمله می شود به موردها ذیل اشاره نمود :

 

به کارگیری از کوپلر فراوان سهل و آسان بوده و با سریع انجام می شود .

استفاده آن می‌تواند منجر تولید اطمینان در مراحل انجام فعالیت باشد . به این دلیل‌که انتقال توشه در‌این نوع اتصالات به بتن بستگی ندارد .

کوپلر از تمامیت ساختاری برخوردار هست .

استعمال این اتصال مکانیکی ترافیک میلگرد را به دست‌کم میرساند . این در حالی است که اتصال اورلپ ترافیک قیمت میلگرد در محل اتصال را به میزان ۲ برابر نسبت به صورت معمولی ارتقا می‌دهد .

به کارگیری از وصله های مکانیکی , با کم کردن بعد ها ستون منجر صرفه جویی اقتصادی قابل توجهی در مراحل اجرای پروژه میگردند .

کوپلر سبب ساز تولید انسجام در بنا می شود که اورلپ توان انجام این فعالیت را ندارد .

به کار گیری از وصله های مکانیکی منجر تولید یکپارچگی بیش تری در بنا می شود .

کوپلرها در مقایسه با اورلپ از پایداری بیش تری در قبال بارهای لرزه ای و بقیه حادثه ها ارگانیک برخوردار می‌باشد .

به کار گیری از کوپلر یا این که به عبارتی وصله های مکانیکی سبب ساز حذف میلگردهای مازاد می شود .

به کار گیری کوپلر به جای اورلپ قابلیت به کار گیری از آرماتورهایی در سایزهای بزرگ خیس را در ستون با بعد ها کوچک خیس مهیا می نماید . همین فرمان سبب پباده سازی مقرون به صرفه شده و قابلیت به کارگیری حداکثری از محیط در پلان را مهیا می نماید .

به کار گیری از اتصالات مکانیکی , سبب کاهش هزینه حقوق و دستمزد کارخانه ها و ارتقا سرعت و در فیض صرفه جویی در هزینه ها شود .

از آن جایی که استعمال از کوپلرها از راه‌بندان میلگردها پرهیز به کار آورد , قرار دادن میلگردها در شبکه را سهل می نماید .

  • ۹۹/۰۱/۰۹
  • علی اسدی

نظرات (۴)

  • آکادمی وبکیما
  • عالی بود ممنون از شما

  • سوله ایران
  • عالی بود مثل همیشه سایت سوله ایران 

    به نظر شما دوستان عزیز چرا قیمت انواع متریال های آهنی انقدر با نوسانات داخلی و خارجی همراه است ؟ من با دانش کامل در این حوزه با وب سایت فعالی که دارم با نامhttps://ahangheymaterooz.ir/stud-price/ حوزه قیمت آهن الات،انواع دانستنی هاو مقالات،بورس و تحلیل بازار به شما کمک می کنم که به پاسخ سوال هاتون برسید خوشحال میشم با همراه باشید و نظرات و سوال هاتون رو بپرسید. دوستانون روهم به گفت و گو دعوت کنید.

    با سلام ممنون از ادمین های پرتلاش سایت من دانشجوی رشته مهندسی فولاد و متالوژی هستم لطفا در زمینه خرید و فروش محصولات آهنی مقالات آموزشی هم منتشر کنید با تشکر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی