برندینگ

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

میلگردها به صورت کلی در دو نوع آج‌دار و بی آلایش جانور میباشند . میلگرد آجدار بیشتر از میلگرد معمولی در ساختمان‌سازی به عمل می رود به همین علت بها میلگرد آجدار خیلی اساسی خیس از میلگرد بی آلایش است که کمپانی اصفهان آهن یکی شایسته ترین شرکتهای درباره‌ی ارائه مقاطع فولادی است و برای خرید آهن آلات می‌توانید بدین این موسسه رجوع‌کنید .

 

میلگرد , به پروفیلی با تراز دوران دایره‌ای و توپُر گفته می‌گردد که اکثر زمان ها اشخاص , گونه فلزی آجدار آن را که در ساختمان‌سازی کاربرد داراست , می شناسند . معمولا , فرآورده میلگرد از فولاد است ; البته می بایست بدانید که تنوع ساخت این جنس , فراوان فراوان بوده و در صنعت , اشکال میلگرد , ایجاد و به کارگیری می گردد . اشکال میلگرد A3 , A2 , A1 و A4 .

 

به کارگیری حیاتی میلگرد در ساختمان‌سازی برای ارتقاء ایستادگی کششی و برشی بتن در ستون‌ها یا این که قسمت‌هایی از سقف است . گفتنی است که میلگرد علاوه بر صورت بی آلایش , در شکل‌های دیگری مثل خاموت , سنجاقک و رکابی مورد به کار گیری قرار میگیرد ; این گونه های با اعمال برش و خمش‌ بر روی میلگردهای آجدار ساخت میشود .

 

اشکال پروفیل

پروفیل‌ها مقاطع پوچ فولادی میباشند که با ورق‌های فولادی سرد یا این که گرم ایجاد میشوند . این مقاطع کاربردها و استفاده‌های گوناگونی در ساختمان‌سازی و برج‌سازی دارا هستند .

 

پروفیل گونه های گوناگونی دارااست و هر دسته آن , کاربرد خاصی دارااست ; به ابلاغ دیگر , هر گونه از پروفیل در ساخت نصیب خاصی از ساختمان به کارگیری میگردد .

 

پروفیل درب و پنجره :

از پروفیل درب و پنجره , همان گونه که از اسم آن پیداست , در ساخت اشکال چارچوب , پنجره و درب به کارگیری می شود . این پروفیل‌ها به باعث مواجه بیشتراز حد با رطوبت و خوردگی , بصورت گالوانیزه یا این که روی‌اندود به بازار عرضه میشوند .

 

پروفیل‌های درب و پنجره در بعد ها دوچندان مختلفی ساخت می شوند تا نیاز مقطع گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان را برطرف نمایند .

· توان کششی :

 

چنانکه گفتیم , محصول ها فولادی تا حدود متعددی تاب کششی ساختمان را ارتقا می دهند . دیدنی است بدانید که توان کششی , برشی , ضربه‌ای , رنج و فشاری فولاد براساس آلیاژ آن , متعدد خواهد بود . نکته اینجاست که در هر بخش از ساختمان , مقاطع مختص فولادی با آلیاژ مختلفی به کارگیری شوند .

 

· برهان وزن :

 

شاید شما هم در جریان می باشید که وزن در پباده سازی و ساخت سازه‌های کوچک و بزرگ مضاعف مهم است ; مهندسان ساختمانی مدام در کارایی می باشند که با اعمال تکنیک‌ها و روش‌های گوناگونی , یه خرده از وزن ساختمان را کاهش دهند .

 

جذاب است بدانید که با داخل شدن فولاد در ساختمان‌سازی , وزن کلی ساختمان‌ها تا رقم‌های دوچندان متعددی کم شده است .

 

· امکان شکل‌پذیری :

 

فولاد , قابلیت و امکان چکش‌خواری و صورت پذیری بی‌نظیری داراست . این خصوصیت به تولیدکنندگان فولاد این قابلیت و امکان را می دهد که محصول ها فولادی را در زمان مضاعف گسترده‌ای ایجاد نمایند . به ابلاغ دیگر , ممکن است در جزو ساختمان , نیاز به گونه خاصی از مقاطع فولادی داشته باشیم و در نصیب دیگری , به مدل دیگری از مقاطع فولادی نیاز داشته باشیم .

 

برای تولیدکنندگان تولیدات فولادی صورت ظاهری اهمیت چندانی ندارد . برای درک کردن به عمق چنین قابلیتی , خوب تر است فولاد را با مصالح دیگری نظیر چوب مقایسه نمائید .

 

· قابلیت و امکان اتصال ایمن :

 

مقاطع فولادی به راحتی به یکدیگر متصل می شوند . چنین مزیتی , سبب ساز می‌گردد که مقاطع فولادی در هر بعد ها یا این که سایزی مورد به کار گیری قرار بگیرند و هیچ مشکلی نیز در کاربرد آنان پیش نیاید .

 

نکته دیگر اینجاست که اتصال این مقاطع به یکدیگر با روشی دوچندان مستحکم و ظریف انجام می‌گردد و احتمال جدا شدن این مقاطع از دیگری فراوان کم است .

 

 

https://esfahanahan.com/mag/40-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%84%da%af%d8%b1%d8%af

 

نکته دیگری که در رابطه تولیدات فولادی خود نمایی مینماید , قابلیت بازیافت و به کار گیری مجدد از ضایعات این تولید ها است ; یعنی فولاد یکی نادر مصالح ساختمانی است که به هیچ عنوان , بلااستفاده نمیشود .

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • علی اسدی

نظرات (۷)

بسیار عالی

یکی از بهترین تولید کنندگان ورق آجدار کیمیا فولاد البرز می باشد.

مطلب عالی بود

  • کاظم سگ سیبیل
  • قاسم رضا پستی پشتی
  • مفید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی